oops!

Nu har jag sovit i flera timmar, vaknade nyss och satte in lite pomme i ugnen till mig och bror som också är hemma. Jag fattar inte hur jag kunde sova så länge, hur jag kunde vara så trött. Och dessutom så sov jag i soffan o då brukar jag bara sova i en halvtimma o sen vakna igen, men inte idag!
Aja.. den här dagen känns värdelös. 
Jag messade lite med Maria förut, det betyder mkt när hon hör av sig till mig. Jag saknar henne nått otroligt <3
.
Jag önskar att min älskling kanske skulle få för sig att höra av sig o kanske ta en sväng förbi här idag lr nått liknande ^^ aja, man ska väl inte hoppas så mkt. Det blir som det blir.
Puss





söt du är :)

2009-12-15 // 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback