so let's feel good

Our time is ticking!
Isn't it ?
.
Jag har slösat så mkt tid åt att deppa och slösat tid på att må skit, utan att kunna göra något åt det, utan något val.
Men jag är trött på det, jag försöker se allt så ljust det går. Jag är inte en ytlig fjant som går o ler åt allt för de men jag försöker se allt från den ljusa sidan, inte vara så hård mot mig själv och andra och bara ha kul!
För jag skulle göra vad som helst för att få tbx de åren då allt bara var ett djupt mörker och göra de till något bra. Jag kunde inte göra någonting åt det och det ger mig ångest ibland och då snurrar bara en fråga  i mitt hvuud... varför!? Vad hade vi gjort för att det skulle bli som det blev ? ingenting... men det var så. det bara var så!
Men jag är på samma gång glad.. för hade jag inte fått lära mig så mkt av livet som jag gjort så skulle jag lika trög och kall som vissa kan vara. Och det vill jag inte, jag kan se allt bättre nu och göra det bästa jag kan av livet. Ibland glömmer man bort det, visst. Men jag har chansen och jag kan se när jag slösar bort min tid åt dåliga tankar.
Ist för att gräva längre ner och sen tappa taget.
Jag är lycklig, jag kan säga att jag är det. För jag vet vad lycka är och jag vill vara lycklig. Och jag försöker, och det är lycka. För vill man inte så kan man inte.
.
Nu skrev jag av mig, oops! sry ^^






» Sakke

För att se ljuset måste man gå igenom mörker.

Om det dåliga inte hade hänt, hade man inte stått där man gör idag =) <3 älskar dig <3

2009-12-13 // 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback