some days of my life

Har inte kunnat skriva på några dagar, typ två lr nått. Så nu kmr lite bilder o en sammanfattning av dagarna iaf :)

I onsdags hade vi ju då som sagt luciatåg hos NT-pensionärerna, det gick sådär. Jag var lucia och efter andra låten började det droppa stearin på min näsa och senare uppe på pannan, det brändes som fan men de e ju bara att köra på o låtsas som ingenting. Onsdag natt spenderade jag hos min älsklings mormor med henne o Inez. Det var mys :) <3



Tett & Mirjam på pendeln hem från mammuttarna :D
------------------------------------------------------------
Torsdag (idag) var sista dagen i skolan före lovet.
Har inte så mkt att säga om det.
Jag köpte sista julklappen, som är en gemensam till mamma o pappa. Dom har ju redan en varsin men ja ville så gärna ge dom det jag köpte så ^^
Köpte ett par örhängen också, kosta bara 29 så jag kunde inte låta bli  (bilden är sämst men jag fick inte till nån bättre)
Sen när jag kom hem åkte jag till stan och träffa mamma, vi gick lite på stan o jag fick ett linne o en sjal (bilden).
Det var så billigt så mamma kunde inte låta bli xd





Ta bort bilden !

2009-12-19 // 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback