thaimat

Jag och honey kom nyss hem igen. Jag köpte en födelsedagspresent till pappa på stan, han fyller den 9/1 men hade jag inte köpt nu hade jag bara slösat upp pengarna o sen inte kunnat köpa nått så. Det vart en mugg från MIQ som det står Good Morning på iaf  xd ska köpa nånting mer men jag tyckte att han skulle ha den muggen så den fick de bli :D
Snart kommer andreas hem med thaimat och de ska bli mumsmums ^^
va skit länge sen!
Puss :*



Haha man ser helt cp ut i sakkis cam för den e så ljus xd men whatever, this is me right now! Sjuk och ful,
blä





Kolla in http://egbudiwe.blogg.se/ hon vann min tävling & hennes blogg är värd att läsas :)

2009-12-29 // 19:08:28

Ha en bra kväll! :D

2009-12-29 // 19:31:54

gud vad gott

2009-12-29 // 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback