wierd day

Har vart på stan med Tette, Sanna o Karin idag. Träffade Simon o matte på stan me, de va nice :)
Jag köpte en tröja o en bh, kmr väl bilder på tröjan iaf :p
Tette köpte lite grejer o karin me!
Sen träffa jag nana en snabbis när hon va förbi o hämta sin julklapp eftersom jag vill att hon öppnar den på morgonen innan jag kmr till dom o firar jul me dom :D
Jag ser faktiskt fram emot imorn även att det inte känns som om det är julafton redan lix, känner mig inte riktigt redo typ xd
aja, det ska bli mys!
Puss på er :*


Tog lite muppbilder med alla syskonen förut idag :D det var mysigt att ha kul tsm me alla!
Det är inte ofta det händer, de e ju alltid nån som brukar va sur lix.
Antar att alla e så glada för att de e jul imorn ^^ <3




Härlig med stressig dag ^^ <3

2009-12-24 // 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback