confusing

Idag har jag vart i skolan, såklart. Det gick bra, förutom min panikångestattack på tematiden.. det var inte så farligt, men mina händer såg helt misshandlade ut av mig själv efter ;p så det går ibland asså!
Sen har jag umgåtts lite med folk efter skolan, skolan vart ju ganska sen eftersom vi övade tema. Vi övade utan speglar idag och det gick oväntat bra! Vi la till ännu mer uttryck och gick igenom allt mer noggrant. Imorn blir det mer tema och sen e de bara torsdag och fredag kvar som består av repetition på saga. Det kmr nog gå finfint!
Nu ska jag lägga mig typ, måste orka upp imorgon också, jag är inte så pigg på skolan på morgonen så det är viktigt att jag sover så jag orkar upp :)
Puss hej

You give me something that makes me scared, all right ?
But someday I might know my heart...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback