Föreställning

Såhär såg det supersnygga scensminket ut, som Ingrid gjorde på mig! Syns dock inte superbra på bilden men iaf :)
Föreställningen gick skit bra ;D jag är så glad! Jag älskar min temagrupp, det är sorgligt att vi inte ska arbeta tsm nu längre. Det har vart så roligt och helt underbart. Men vi gjorde en bra föreställning tsm och vi fick massa massa beröm så det känns skit bra :)
Tack alla underbara människor som kom och kolla, uppskattar det verkligen!
Hoppas på att få sno lite bilder av nån som jag kan lägga upp sen.
Puss hej




» sam

Wie vad bra det gick för er! Och alla tre grupper. :D. Helt wunderbart. Puss

2009-11-13 // 22:31:30

Det gick skit bra, ni va skit bra ;D;D Puss!

2009-11-14 // 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback