I'm boxing shadows again


Jag säger det en gång för alla, jag HATAR torsdagar!
Lång skit dag i skolan och sen kmr man hem när det är becksvart... det regnar och man är på allmänt dåligt humör. Kan det bli bättre !? ;D  öhm...

Nu sitter jag hos Sakki, vi ska pluggapluggaplugga... som vanligt får vi se hur det går. Nej då men idag ska jag faktiskt plugga. Matte också, mitt favoritämne! lr inte...

Vi lyssnar på Maria Mena, Sakki snackar me Sofia Ostbågen i telefon och snart ska vi sätta igång. När jag checkat klart datan ^^

Imorn ska vi få se föreställningen på engelskan, imorn blir en bra dag! Vi har engelska(film/föreställningen) och sen dans o sen e de SLUT!!! helg!!! <33333

Puss på imorn och puss på alla underbara människor i mitt liv. PUSS!


I'm not here for sure, just here for more.





» sofia

hallå! jag är ingen ostbåge men du är en ostbåge fattu det din jävla ostbåge?? DUDUDU! och du glömde en sak.. imorgon skaru vara med moi, och därför äre underbart :D:Dd

2009-11-19 // 18:51:06
» Sakki

Den bilden av alla, blä!

plugga e inte din grej asso :P

OSTBÅGEN ska vi träffa ja :D

2009-11-19 // 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback