Just like a tattoo

Idag har jag umgåtts med Anna, Jenny, Simon och Tette. Vi va först här hemma och körde sharader med Bella ;D det var faktiskt skoj, och jag och jenny(mest jag såklart xD ) bakade mockarutor, mums! Sen drog vi plötsligt på ishockey match med Jakob, Dennis o några, skit skoj! En bra dag helt enkelt, har saknat dagar som denna.
Idag har jag fått så många svar, allt är så klart nu.
Jag kan inte hjälpa mina känslor, inte åt nått håll. Jag är förvirrad och jag känner olika men jag måste göra det som blir bäst. Jag kan inte ljuga för mig själv mer. Jag kan inte låtsas att jag glömt för det har jag inte. Jag kan inte låtsas att det dött för det har det absolut inte. Jag hade gått vidare men inte i mitt hjärta. Jag hade nya känslor men dom tidigare kom ivägen. Jag måste inse, jag måste acceptera.
Jag hatar det här men jag måste vara lycklig, jag måste göra det bästa. Och hur det än känns så vet jag att det är det som blir bäst i slutändan. För alla.
You're in my heart just like a tattoo.
And I can't forget, I can't.
It's real, it's true and it's still there.
It never died, it was just hiding.
Nothing is broken, I just needed some air.
Some space to try my wings.
But now I know, now I see.
I can't live without the other piece of me.


I'm so sorry... but I never lied, it was all real.




» Simon

Antar att lite av det va till mig typ som de sista o så.

2009-11-15 // 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback