not again...

Ingen skola idag. Helvete med det här "hemmet" säger jag bara... jag klarar inte av det mer. Men vem gör det mer än skiten själva ?
Nu har jag bestämt mig helt säkert att jag ska försöka fixa en lägenhet. Det borde inte vara så svårt, vi har vart inne på det innan och vi får ju hjälp med det. Jag och Tette tsm, jag kmr bli så lycklig och det kmr bli så skönt om det löser sig. Jag längtar...
Imorn blir det antagligen bio med älsk, New Moon. Vi blir bjudna på en bio av Sakkis gudföräldrar för att vi va barnvakt. Väldigt snällt tkr jag ^^
Det var ju kul att va barnvakt till söta lilla Tuva så egentligen behövs de ju lix inget för det men en bio skulle ju inte sitta fel, o absolut inte New Moon! :) men men...
Puss hej




» Sakke

Jag blir orolig förej.. du måste ju till skolan älskling <3

2009-11-24 // 08:31:01

Jag ska bättra mig. Jag är orolig själv men jag försöker...

<3

2009-11-24 // 08:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback