väntan

Lördag, lördag, lördag är en vacker dag.
Då ska vi prata, då ska vi bestämma.
Då ska vi bli fria och sen ska vi leva!
Min syster och jag bor förhoppningsvis snart 
själva i en fin liten lägenhet någonstans i världen.
Men självklart inte längre än Norrköping.
Det ska bli kul, det ska bli fint och det ska bli lugnt.
Det ska bli skönt.
.
Dagen har vart tråkig, som ni redan vet.
Mycket känslor, dåliga sånna också.
Dagen gillas inte av mig men jag 
hoppas den vart bättre för andra.
Puss
.
.
I hope you're happy now, 'cause we're done with you.
We're not gonna take you're shit anymore.
So I hope you're happy with yourself.
'Cause you'll see us smile, without you.




» Sakke

2009-11-24 // 21:00:10
» Sakke

Älskar att mysa med dej älskling <3

2009-11-24 // 21:01:06

I hope he's happy, cus he's taking our mother far, far away from us.

2009-11-24 // 22:51:05
» Sakke

:/ <3

2009-11-25 // 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback