10/4

hejhej
börjar med att säga grattis ingrid <3
gick upp 10 imorse och ja o anna gick hem till henne direkt. där tvätta jag håret, åt en banan och tappa mobilen i toastolen :) duktigt!
kom hem för ett tag sen, mötte upp jenny på stan o så tog vi spårvagnen hem.
vet inte vad som händer idag jag vet bara att jag är confused as hell osv.
men men whatever, life takes us all! right ?
ha en bra, pigg och fin lördag allihop. de ska inte jag ha.
planerar att joina jenny i som ligger och sover i min säng.
behöver sova lite med min onda nacke efter allt headbangande igår xd tette o macke, we rock!
puss hej :*

blir min uppdatering plötsligt noll så e de bara jag som dött tsm me min mobil :)


I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me
Release me

I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I am the fire burning desperately but you're controlling me
Release me
Release me




» jenny

nu måste vi bara hitta på ngt o göra :o xd <3

2010-04-10 // 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback