15/4

hejhej
har inte hunnit lägga upp nått idag
var på möte imorse o sen åkte jag med magdalena (rektor&balettlärare) till skolan
sen hade vi en jätte bra jazzlektion :D
efter skolan åkte jag direkt hem o inez mötte mig på rese
för att följa me hem hit o sen gå med mig tsm till dansen
kom nyss hem o vi får se om jag sover hemma inatt lr hos sakki.
hoppas alla haft en lika bra dag som jag, puss :*


jag har fått ett cpstortmojjemyggbett på armen, det värker och kliar :(





» Lisa

Om du är intresserad av träning och hälsa så tycker jag att du ska kolla in en sväng på min nya blogg! Om du vill läsa om någonting speciellt så är det bara att hojta till. Ha det bra! Kram

2010-04-15 // 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback