23/4

god morgon
jag och mamma gick imorse, det vart ca 35 min. hinner inte mer, isf måste jag gå upp FÖR tidigt o då skiter sig resten av dagen så det får räcka helt enkelt.
idag är sista workshopsdagen, önska det var längre... mkt längre. önska de va såhär jämt för de  eunderbart. dans hela förmiddagen och vanliga lektioner efter lunch. men men så e de ju inte.
har iaf vart sjukt kul med workshopen och det har gett mkt.
har ingen aning om vad som händer ikväll, ska väl träffa nån hoppas jag.
ha en bra dag, puss :*

måste ha pengar!! måste köpa bikini, shorts o danskläder!!! :(
jag vill bli smal och vältränad NUUUUUUUUU!!!!!
och jag vill ta massa fina dansbilder, nununu!!!





» sakke

tålamod min vän <3

2010-04-23 // 09:48:42
» jenny

ville du ses idag? (; <3

2010-04-23 // 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback