26/4

godmorgon
vaknade  nyss, för andra gången.
jag sov hos sakki och gick som vanligt en promenad hem på morgonen och mötte mamma halvägs, kände när jag gick från sakki att jag inte mådde bra. så idag stannade jag hemma.
igår när jag vakna va halva min röst borta och jag lät som en pedofil o de har hållt i sig sen dess, fattar inte vart de kom ifrån. hade bara lite hosta innan. men är iaf sjuk, har typ feber me.
sitter här nu och lyssnar på musik och tråkar, önska nån kunde komma hit xd
helgen är slut,det suger ju såklart men det betyder också att vi är närmare nästa helg :D:D wohooo!
aja, hade bra idag puss :*



längtar till sommaren som fan. det är 23 grader ute, hur skönt som helst :D:D




» SAKKE

du kunde frågat mej ju..

2010-04-26 // 15:45:33

Jag kom ;)

2010-04-27 // 09:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback