'cause I can't see it anymore, the light that used to blind my eyes.

hejsansvejsan
sitter i skolans datasal, det var ett tag sen
förmiddagen gick snabbt och bra
vi jobbade snabbt på matten och jag snappade koreografin rätt bra på moderna
det var kul och jag mår bra
om 20 min har vi religion och sen slutar vi
då ska jag hem och plugga...
men solen skiner så jag är glad ändå xd
puss :*



ge mig tecken, ge mig ord, ge mig handlingar, få mig att tro.
om det nu är så som du ibland lyckas ge mig en känsla av.
för jag känner mig tom och vilsen.
jag förstår dig inte...





» jenny

skit fin bild? <3

2010-04-13 // 16:32:13
» Sakke

om du nu menar mig så, ingen förstår mig ...

<3

2010-04-13 // 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback