I don't want to fall another moment into your gravity

workshopen idag gick bra men den var jobbig också, känslomässigt.
var tvungen att gå ut flera ggr och bröt ihop, är så trött på all skit. set me free ?
är iaf hemma nu, drog efter lunch. har dans klockan 6, tills dess ska jag ta det lugnt. behöver tid för mig själv så jag inte börjar stortjuta där uppe me sen. orkar inte det.

jag fryser, konstigt. vädret e bajs och jag är trött :(



lite bilder jag googla fram bara
dans är verkligen allt för mig, skulle inte klara mig utan det.
jag ska göra allt jag någonsin kan för att lyckas inom det och bli den bästa jag kan bli.
det är när man dansar man säger allt man inte annars kan.




» Sakke

berätta sen <3

2010-04-22 // 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback