it's getting closer

hejhej
jag och jenny kom hem från stan för en stund sen :)
köpte ett par enkla svarta hotpants, behövs till dansen.
imorn ska jag köpa ett ett svart eller svartvitt mönstrat linne att dansa i och dom här shortsen :D älskar dom!!
dom är lite längre, perfa till mig eftersom jag inte är typen som gillar att flasha allt för mkt hud xd
jag o jenny ska ner till stan igen senare o köpa pengar till mobilen o så. sen senare ska jag träffa dawe o anna, får se om nån mer e me :)
sommaren kommer allt närmare :D:D::D wonderful!!
hade bäst, puss :*




vi tog en fika på espresso när anna hade kommit, mys :) älskar er <3




» jenny

yeah :D as ful bild på mig menmen <333

2010-04-24 // 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback