tack mina änglar för att ni ger livet en större betydelse



idag började workshopen, det var grymt kul!
vi kör jazz och läraren lr vad man ska säga e skit nice.
vi gör en typ musikaldans, I love it!
det är så kul när man får fokusera lite mer på känsla och utstrålning.
är hemma nu iaf, vet inte vad jag ska göra idag.
blir väl att ta det lugnt antar jag
längtar tills imorn, då blir det mer workshop :D
kommer ha det hela veckan, hela förmiddagarna. isn't it lovely ;D
ha en bra dag alla, puss :*




» Nilla

Snygg header! :)

Kram <3

2010-04-19 // 16:01:47
» anna

wokrshops är så jävla roliga..:D visst nu harj ag haft såna i sång men jag kan tänka mig atte är lika ksoj i dans..<3 älskarej ugmman<33

2010-04-19 // 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback