you give me real, not fake. you give me heart and soul my dear friend.


Anna Hagsell, du betyder så otroligt mkt för mig. Älskar dig. Du är  en sak äkta vän och jag vet alltid att jag kan lita på dig . Finns alltid här för dig, det vet du. Vad som! Du är underbar, tack för att du finns <3


 

Snodde lite bilder från dagen av min kära syster Tetterese:




dagen har vart underbar, tack alla underbara människor! :)




» jenny

käns som ni aldrig frågar mig om jag vill va med på ngt xd aja , ser as härligt ut :D <3

2010-04-27 // 22:13:32
» anna

jag äslakr dig föralltid och alltid desi..<3 du kan alltid ring mig när du vill.. det kvittar.. om du behöver mig jag krm direkt..<3 älskarej otroligt mkt..<3333 går inte och beskriva i ord hur mkt alltså XD

2010-04-28 // 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback