you're a big fat disgusting lie

bra kväll igår, mestadels
smärtan för vad du gör försvinner aldrig
och hela tiden byggs den på
dina tomma ord är räddningar för ditt samvete
ändå vill jag vara nära
i mitt huvud spelas en psykfilm
det är jag i ett rum med tomma väggar
varför har du stängt in mig här ?
jag orkar inte men ändå kämpar jag
varför kan inte viljan ta slut
du är det vackra onda

har vart i en blomsteraffär med mamma o bella idag
vi köpte fina blommor att plantera ute och så fick jag en fin murgröna i en söt liten kruka, har alltid velat ha en.
så nu står den där jag alltid föreställt mig den och nu är det bara att vänta på att den blir lång o fin.
I'm happy!


du som kan förstå, finnas och hjälpa. var är du ?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback