dagens motto: don't worry, be happy!

jag och jenny har sminkat oss osv o ska snart eeeta, sen börjar det väl dra ihop sig.
ska träffa tette, simon o macke ( tror ja de va ) på stan halv 7 :)
får se hur kvällen blir. den borde ju bli bra eftersom vi strängt tänker följa vårt motto :D join us!
mamma har köpt äckelpäckel halstrabletter från apoteket till mig med pencilin ( stavning ?) i så nu fan ska jag få min röst tbx :) ska fixa håret nu hade jag tänkt så,
ha en lovley kväll, puss!

and don't forget: when you worry you make it double! ;D

här får ni en vacker bild att bli lite extra glada av ^^






» natta

Ska du på blogawards?

Tänkte samla in alla som ska med och lägga ut era bloggar på min sida så att man har lite koll på vilka som kommer :)

Hoppas att vi ses där!



Puss kram

Natalies.se

2010-08-21 // 17:33:49
» jenny

så jävla heta vi äääär ;D<3

2010-08-21 // 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback