nystart!

god morgon
börjar skolan idag, började igår egentligen men var ledig för alma :)
ska dansa med nya ettorna men jag kmr tyvärr inte kunna va me.. min hals är helt fucked up.
har nog inte skrivit det men i typ 3-4 dagar nu har halsen strulat, emellan åt har jag knappt haft nån röst alls och så har jag hosta o shit.. :/ så nej, ingen dans för mig idag. vill bli frisk så jag kan va med sen när det börjar på riktigt :)
men nu ska jag äta frukost, är sjukt hungrig känner jag.
hörs senare, puss.


en del av min klass :)




Ditt hopp är helt klart snyggast asså ;p

Härligt endå att börja skolan ju :)

2010-08-18 // 12:28:02
» Sofia

åh så fin blogg du har =D älskar den. allt bra med dig?

2010-08-18 // 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback