10 DECEMBER

hahahha, gammal bild på mig o tette :p snygg, lr hur!?
idag är det prick 2 månader kvar tills jag fyller hela 18 år! wohooo
sitter i klassrummet och har rast, vi räknade kalorier per dag och hur mycket vi förbränner per vecka...
jag äter ca. hälften av så många kalorier man borde, det kan ju vara anledningen till att jag konstant är trött och aaalltid fryser och är iskall om händerna. hm.. jag vet inte om jag kmr kunna ändra på vanorna, isf kmr det bli jävligt jobbigt psykiskt iaf. att börja äta mer när man konstant försöker ha kontroll och äta så bra som möjligt kmr bli jobbigt. jag trivs ju med min kost nu, nästan iaf. man försöker ju konstant minska på måltiderna och äta nyttigare. och nej, jag äter inte för lite och jag har inga ätstörningar. jag tycker faktiskt jag äter helt normalt som man ska men tydligen inte. får väl slänga in nått mellanmål eller så, så att kroppen fungerar som den ska. det är ju bara bättre.
meeeenmen, nog om mat.
vi ska snacka om det hela dagen så -.- undra hur man kmr må efter den här dagen, eller rättare sagt.. dom här dagarna. vi har snackat om mat i tre dagar med den här och ao.. tankarna rusar.
men hoppas ni har det prima, i em ska vi dansa bugg. får se om man är med eftersom typ hela klassen ballar ur :p puss




Du äter normalt, antar att dom flesta äter som du ? :)

Neej, dansa förfaan ! Tänk på ditt betyg ;) Och det är ju kul !

2010-12-10 // 12:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback