Déjà Vu

wohoo, hade skit skoj igår :D dansade tills jag knappt kände fötterna, träffade vänner och var med underbara människor!
resan dit var dock inte så himla trevlig, sjääälvklart lyckas vi hamna på spårvagnen AAALLAAA tog. (tror säkert fler var lika proppade men vi lyckades hamna på en av värstingarna xd) och inte nog med att man bokstavligen inte kunde röra sig mer än det man blev puttad o pressad hit o dit så skulle nån jävel precis bakom ryggen på mig börja spy mitt i allt :o det stank i hela spårvagnen och alla pressade mot ena sidan vi stod på eftersom ingen ville stå i spyan hahah. jag fick ju panik så fort jag hörde att han börja spy och bara trycker mig därifrån, då sket jag fan i om jag skulle brutit nåns ben asså hahaha, fy helvete om jag hade fått nått på mig :p
stackars tant som satt precis där vi stog pressade mot väggen, mickaela typ kvävde henne hahha xd men va ska man göra lix, hon satt där o messa o smålog lite då o då så de var nog ingen fara hehehe. hon undrar nog bara vart världen tagit vägen ;)
hoppas ni hade en nice kväll, för de hade iaf jag. som fan! :D puss


tette och jag hemma hos tette innan vi drog iväg på parteeey ;D




» Maja

Var där från typ 12 till 3 men såg er inte :/ :p

2010-12-24 // 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback