HAIRCUT ?

vågar jag ? ska jag ? vill ju men asså oooh, har aaaldrig klippt så mycket förut mer än när jag var liiten.
kommer vara läskigt om jag gör det men jag tror det skulle passa mig. men man vet ju aldrig :p
anledningen till vf jag vill klippa mig är för att jag vill lix börja om lite, låta håret bli friskt igen och tillslut få långt fint hår, nu är det helt sönder. sen skulle det ju inte bli som på bilden exakt men man ser ju på enn ungefär. håret skulle bli mkt lockigare(nu är det ju plattat och det lockar sig ännu mer när det blir lättare) och kanske inte exakt den här längden då.





Do it ! ;D

something new and frech liksom xd

2010-12-14 // 22:24:50

Do it ! ;D

something new and frech liksom xd

2010-12-14 // 22:25:07

skulle va snyggt! :)

2010-12-15 // 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback