INGENTING HAR NÅGONSIN KÄNTS SÅHÄR

hejsan.
hade mysig chillkväll hemma hos älsklingen igår kväll, vi tittade på 3 filmer och bara tog det lugnt.
vaknade ganska tidigt för jag skulle möta mamma klockan 11 på bibban och låna en engelska bok jag måste läsa under lovet. sen skulle vi hämta H&M paketet som äntligen kommit men nehepp.. jag hade råkat radera messet med koden i xd då åkte vi till affären och sen hem igen för att försöka hitta koden på min H&Msida. och som tur va gjorde vi tillslut de :p så vi åkte iaf och hämtade paketet och nu äääntligen har jag slagit in den allra sista julklappen, känns väldigt skönt att ha det klart nu. och jag älskar klänningen jag beställde till mig själv, dyker nog upp en bild senare på den.
hoppas ni haft och har en fin helg, puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback