INSPIRATION...

...FÖR DET NYA ÅRET, varmare tider och träning.
för mig innebär det nya året nya vanor gällande träning och utseendemessigt ska jag börja våga mer, våga vara jag. och vad jag sett av det nya som kommer så äälskar jag det. färgerna och materialen, lovely :D
åh vad jag längtar till stranden, hårda pass på friskis och tunnare kläder. blir helt galen fan x( puuuuss

psst, bytte tbx till den gamla headern. tyckte inte om den nya alls efter ett ganska så kort tag men försökte stå ut tills jag fixar en ny men nepp.. fick bli den här igen men jag gillar den fortfarande. hope you do to!




» elina

skitsnygga outfits! :) gillade outfiten längst upp till vänster! :) kram på dig

2010-12-28 // 00:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback