THE YEAR

ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig? väldigt blandat och KONSTIGT, ner som fan en ganska lång period men nu går allt bara uppåt hela tiden och det är så jävla underbart!
Bättre än förra året? hm.. ja det tror jag nog. mycket ialla fall.
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? det finns många så mycket!
Har du flyttat under år 2010? Nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? Har jag säkert :p
Isåfall vilken? många.
Har du druckit alkohol? Jöö
Har du kysst en främling? Njae

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2010? sämst och BÄST <3
Har du varit kär? Jag är kär :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? Yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Yes

Har du haft ett hemligt förhållande? njae

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nepp
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? tyvärr ja
varit i slagsmål? ne

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? jag ångrar ingenting, jag ser på livet så att allt händer av en mening och har någonting att lära.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Haha har jag säkert :p
har du ljugit för en vän? nej, inte vad jag kan minnas.
Har du varit ute en hel natt? mja
Har du blivit tagen av polisen?  - nepp
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jaa
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? Jaa

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? plusgymnasiet
har någon varit elak mot dig i skolan? mjo men inget som jag lägger ner energi på att bry mig om :)
Hatar du ngn på din skola? ogillar, väldigt mycket.
Har du gjort ngt framsteg? Yes I have :D
Haft alla rätt på ett prov? höhö njae

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Ja :)
Har du förlorat en vän? nja, lite halvt sådär.

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nej

Har du gått bakom ryggen på en vän? Ne!
Har du ljugit för en bästavän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Ne
Har du många killkompisar? Mja, har jag nog.


gammal bild från någongång under året
alltid läskigt att tänka tbx såhär på året, när jag gör det inser jag att mitt år vart rätt crazy. så jäävla hemskt och  konstigt emellanåt men nu så himla bäst. jag har gjort många underbara saker också såklart men fan asså va wierd det vart. det har hänt jävligt mycket, jag har bytt skola, börjat om helt o hållet lix och jag har förändrats mycket själv också. jag hoppas på ett bättre 2011 iaf och just nu ser det ljust ut! :)




sjukt fin blogg ! :D

2010-12-28 // 20:36:46
» jenny

ah i know, love them :D <3

2010-12-29 // 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback