vä fäään

ska man aldrig bli frisk elleeeer ?
vaknar upp efter en jobbig natt med väldigt lite sömn och mår ballebajs, kan knappt andas eller prata.
jag var ju bättre igår trodde jag men neeeeeeee tydligen inte. nu ska man bli värre igen.
aja, får väl fortsätta ta min jefla hostmedicin och nässpray 24/7 så måste jag väl bli bra nån gång ?
det som suger mest är ju att jag missat båda extraträningarna med dansen pga detta, fanfanfan säger jag bara :(
Någon mer än jag som åkt på en sån här jobbig jävla never ending förkyldning ?





» elina

sv: jo med mig är det bra, men inte med dig verkar det som :/ hoppas du blir frisk snart! :)

2010-12-28 // 12:00:44

Jag ! Men mitt blir bara värre & värre och har hållt på i typ en vecka -_- ... det suger att vi missa träningarna !

2010-12-28 // 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback