17/2

Hejhej!
Sitter i skolan nu, kom försent till dansen så får sitta i datasalen fram till lunch ist xd
Jag är lyckligast i världen men på samma gång har jag så jävla ont i själen :p wierd!
Jag har förlorat min flickvän men jag har fått tbx min syster som jag älskar mest i världen.
Ska kolla på henne idag tsm med InezPinez :D hon ska ha en liten teater lr nått med sin skola. Sen sover jag hos dom och vi ska ha en systerkväll, längtar.
Ni kanske tkr att jag är totalt störd i huvudet och att jag gör det jobbigare för mig själv men då får ni väl tro det.
Jag klarar mig inte utan min själsfrände (stavning? höhö (a)) och så enkelt är det. Vi vet att vi klarar det här och huvudsaken är att jag inte förlorar henne för det är det jag alltid vart rädd för. Det som spelar roll är att jag alltid kommer ha henne vid min sida och det här är enda sättet och jag vill det och jag  vet att jag kan. Så de så :D
Jag längtar till ikväll, som fan! Vi ska ha så kul ^^
Puss på mina bästa systrar och på alla som läser :* <3


Jag vill träna och bli SNYGG!
Måste bara hitta mitt gymkort igen :/ hur fan kunde jag slarva bort det!? HUUUR!?? :o
besvikelse åt mig själv måste jag säga x(




» Sakke

MASSA KRAMAR

älskardi så otroligt mycket!

aldrig att jag släpper dig

träna är bra ! <3

2010-02-17 // 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback