2/2

Hejhej!
Kom hem för en stund sen efter en lång dag i stockholm :p
Vi var på naturhistoriska riksmuseét (stavning?) och sen på dansmuseét. Det var skit jobbigt på naturhistoriska men dans var faktiskt intressant :p enda nackdelen var att man fick så ont i knäna för vi stod i en hel timma när hon bablade, vi gick ju runt lite med men vi fick lix aldrig sitta. Men men... sånt man får stå ut med. Jag lärde mig massa iaf :)
Vi fick en timmas fritid också men vi hann inte med så mkt, vi gick runt lite och Ingrid handlade mat på NK :)
Jag och Ingrid sov typ hela bussresorna, skönt o mys ^^ Ingrid låg mestadels lutad mot min axel, tkr sånt e så mysigt.
Ska försöka plugga lite nu och sen sova, är helt slut!
Puss :*


enda bilden jag tog där xd hahah!




Det är mys med kroppskontakt och nt såna stela nötter som nt ens vågar ge en kram liksom xD

2010-02-02 // 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback