22/2

God morgon!
Sakki ringde och väckte mig, tack så JÄTTE mkt!! :o
Haha nedå, hon ringde och väckte mig men det va väl bra. Man ska ju inte sova bort hela dagen... xd
Ska ju ägna dagen åt henne och Inez, det gillas starkt av mig. Kanske klämmer in Macke någonstans också eftersom att han dissar nrkp hela resten av lovet f.o.m imorn :o bajs på han! <3
Så iaf.. jag är vaken, jag ska fixa mig och sen ska jag börja dagens äventyr, vad dom nu än blir :D
Ha en bra dag alla, puss :*



Bara så alla vet så är Ingrid en av mina bästa vänner och jag älskar henne! <3




åhhwi :) vad glad jag blir min älskling :) <333333333

2010-02-22 // 18:37:35

heheehehe

2010-02-26 // 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback