9/2

Hej hej!
Sitter hos min älskling, hon är just nu på stan med Inez. jag kunde inte följa med :( hm...
Sover här inatt så att jag ska få vakna upp brevid min älskling på min födelsedag. Mys!
Känns inte som om jag fyller 17 imorn, men de gör jag ju :) o de roligaste med det är att reta älsklingen min med att jag är äldre än henne xd skiljer ju bara 3 månader men iaf, imorn e vi inte jämngamla längre :D mohahah <3
Ska lägga mig o vila tills dom kmr, e så trött.
Tjöt massa förut o som ni kanske vet blir man ju väldigt trött  ögonen o i överhuvudtaget av det xd
Så,
Puss på er :*


sötaste älskling & syster <3




» Misha

Grattis snuttan! Nu är du ju typ.. stor! Läskigt hur tiden går så fort.. ni var ju tio typ igår jue! :P

2010-02-10 // 03:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback