I don't feel good

Just nu sitter jag i min säng och tänker, tänker på allt jag inte borde tänka på.
Jag tänker på att jag vill träna, bränna bort allt äckel jag samlat på min kropp som tycks vägra försvinna.
Jag tänker på hur folk beter sig och att jag inte orkar ge mer utan att få något tillbaka.
Jag tänker på hur totalt värdelös, äcklig, tjock och ful man kan känna sig.
Att man helt enkelt inte duger till, aldrig gjort och aldrig kommer att göra.
Jag passar helt enkelt inte in... jag är fel.




Du är nt alls fel ! ;o

2010-02-02 // 22:48:17

det är så svårt att förstå hur du tänker. men ändå inte. jag vet ju i princip hur du känner, jag känner känslan. men du som är så sjukt vacker. fin. varför ska du behöva känna så? det är så orättvist. älsklingen. <3

2010-02-03 // 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback