we can't control what happens anyway

Hejsan!
Har haft grupp idag och sen drog jag till Sakki en liten stund och nu är jag hemma och bara tar det lugnt.
Vill festa ikväll men den delen verkar ju helt död, borta! så.. jaa de blir väl inget.
Jag mår sådär, är förvirrad och mår dåligt. Vet inte riktigt varför men iaf.
Jag vill leva, ha kul och känna mig levande. Men det gör jag inte just nu.
Det känns som om livet står totalt stilla, jag hatar det. Jag behöver en förändring, nu.
Kan nån komma och rädda mig, snälla ? Ta mig med storm och dra med mig i ett galet liv.
I need it, I want it.
Puss :*



If this is where we ended up then I refuse to be so hard on myself this time.
If everything I have is gone then what is wrong  with spending time with you ?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback