13/1

Hejsan!
sitter i datasalen nu, vi har haft svenska och improvisation. det har gått rätt bra!
Snart har vi handledartid... blä! Sen klassråd och sist rytmik. Jag, Ingrid och Petra behöver inte redovisa hovdansen idag eftersom Tove slutat och Samuel är sjuk. Ist får vi tid att göra om så vi kan redovisa nästa vecka :)
Efter skolan blir det hem snabbt, packa och dra iväg till sats på satsdans! NiceBajs!
Efter det hem och typ plugga lite om jag hinner o sen till vilbergen o sova me sakki hos hennes mormor. Längtar, jag mår balle bajs så de ska bli skönt att få en lugn kväll och somna i min älsklings famn <3
Puss :*




» sakke

2010-01-14 // 13:10:39
» sakke

det är alltid mys med dig honey <333

2010-01-14 // 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback