20/1

Hejsan!
Sitter i skolan nu, har hälften av mina utvecklingssamtal kvar, det första börjar 13.55 och det sista är 14.35. Kommer att ha väntat i 3 timmar mellan mitt förra och nästa. Det suger men vad ska man göra lix ? that's life!
Ska iaf sitta här tills dess, finns inte så mkt mer att göra på en skola lix.
När jag kommer hem ska jag byta om, dricka min froosh jag nyss var och köpte på pressbyrån och sen drar jag, tette, jenny och mirjam till sats och kör satsdans! Sen planerar jag o jenny att springa lite där efter med.
Puss :*



Jag har redan sätt resultat av min träning men ändå blir jag så orolig och får panik och tror att jag inte kommer lyckas. Jag har lix slutat med onyttigheter, jag äter regelbundet och mkt bättre än innan. Jag tränar minst en gång om dagen (har ju dans i skolan varje dag så alltså inte gymmet varje dag) och jag försöker röra på mig så mkt jag bara kan. Varför tänker jag änns så negativt ?
Det finns inget som säger att jag inte kmr lyckas mer än mina onda tankar i huvudet.
Aja... det blir väl bra.




» Nilla

Du kommer nog lyckas bra! Bara så du vet så tycker i alla fall jag att du är perfekt som du är! <3

2010-01-21 // 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback