25/1

Hejsan!
Jaha... eftersom de e 25 idag så e de bara 16 dagar kvar till min o tettes födelsedag. Då blir vi hela 17 år! Jag ser inte dagen som nått spec. det har lix försvunnit men jag hoppas nr jag tänker på det att det blir en fin dag med kanske lite uppvaktning av nån iaf... de e ju iofs en onsdag men ändå!
Jag hoppas det blir en bra dag, längtar så mkt efter en betydelsefull födelsedag lix.
Vet redan vad jag ska få så asså allt suger så hårt. För oss spelar det ingen roll va de e för dag för alla e likadana. Och det spelar ingen roll om det är vår dag för vi får aldrig känna oss speciella ändå... fan va de suger när jag tänker efter... aja...
Ska sova snart. Hade älsk här hos mig ett tag förut, vi pluggade o sen myste. Behövde det, jag mår åt helvete. Har skit ont i huvudet och jag är svag i hela kroppen. Och jag som vill träna :( och jag vill inte missa i skolan!
Får se om det blir någon skola imorn för mig, hoppas det men e man sjuk så e man lix...
Puss :*


jag är ju sjuk så det får bli en bild på halva mig idag!
känner inte för att visa er hela mitt skabbiga face xd





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback