the word is stuck in my brain

Hejsan!
Har inte hunnit skriva än idag. Jag har tränat med Jenny o Tette, gick inte så bra som jag ville :( jag vart inte alls varm fast vi träna typ dubbelt som igår. Men jag har tränat två ggr idag förutom det så det kanske inte gör så jätte jätte mkt... imorn blir de iaf träning me jenny direkt efter skolan igen :) längtar som fan! Då ska jag fan i mig bli SVETTIG! I can't wait ^^
Förestän så har ordet kalorier fastnat i mitt huvud, det ekar lix i skallen på mig xd lite nice faktiskt! Då tappar man lixom aldrig fokus! aja, whatever!
Puss :*
mmm... sexigaste bilden ever. Vart tyvärr den enda bilden från gymmet på mig idag så varsågoda xd
bilder underifrån e lix så oemotståndligt snygga ^^ visst ?




» sakke

ofc!

2010-01-11 // 21:07:09

tankar på kalorier gjorde så att jag var tvungen att hoppa av skolan.

kul att du tycker att det är nice..

2010-01-11 // 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback