10 juli

hejhej
helvetesdag
åkte till oskarshäll med mamma, ias, tette o simon.
fikade där, träffade sakki o sen åkte vi långt åt helvete för att kolla på ett hus. onödigt enligt mig. men whatever.
är hemma nu och mår skit, varför kan inte allt bara bli bra nån gång ? är trött på all skit.. aja ska inte deppa ner bloggen. right..
får se vad som händer idag, har inte så stor lust till nått. vill bara att min älskade sakki ska sluta jobbet och rädda mig.
ha en fin dag alla, puss.

en flykt skulle stilla mitt sinne, en plats med lugn och ro. en plats att bli sedd på. en plats där man inte känner oro. en plats där behov finns och där behov blir sedda. en plats där jag kan trivas, leva och känna.





Du ska inte tro att det är så för mig som du skriver i din dikt !

Antagligen tror du det eftersom att du skrev liknande till mig i messet. Det är jobbigt som fan att ha det som jag ! Jag hör inte hemma där jag är och jag VILL inte komma nära någon i den här familjen, jag vill inte behöva lämna ännu en familj så tycker det är bäst så. Även fast det gör det svårare för mig att tillbringa varje dag & natt här...

2010-07-10 // 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback