15 juli

hejsan
uppdateringen här suger, blir bättre så fort det går.
idag har jag vart ute på simons land, jag, sakki o inez åkte dit och umgicks lie med tette, simon, sandra, matte o alla sjukt söta hundar. dom har 6 stora hundar och 8 valpar, alla cockerspanlar (stavning?) hur underbart som helst :)
vi var där i några timmar, spela yatzi, gosa med valparna o grilla korv :) jätte nice!
nu har jag, sakki o inez vart o sagt hejdå till deras släkting som åker hem till austrlien imorn. vi alla sover hos sakki inatt, myspys!
hoppas alla haft en fin dag, puss.
vill verkligen tatuera den här snart!




» Sakki

2010-07-15 // 23:31:40
» sakki

hoppas din dag har varit bra, hoppas du uppskattar det livet ger oss, jag älskar dig <3

2010-07-15 // 23:32:49

:D

2010-07-16 // 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback