19 juli

hejhej
sov åt helvete inatt, då jag lyckades somna vill säga. helvetes natt...
vaknade i panik och tårar men men.
är hos sakki nu, vi ska städa hennes rum och vid 4 åker vi till någras land och sover där inatt.
ska bli kul, om mitt humör tillåter... är på skit humör just nu och det suger :(
sådär att man försöker rycka upp sig och vara glad men hur mkt man än försöker vill man slå till varenda jävel som bara pratar.. blääää xd
aja ska kämpa vidare för den här dagen/kvällen får inte bli förstörd :)
imorn åker jag, sakki, tette, simon, mamma och lillebror och tältar. myspys!
ha en fin dag, puss.
gammal bild på sakki, mig o inez :p hade lugg då :D




» Nilla

Ja det låter bra! :) men vi får höras om nån dag då alla kan <3

2010-07-19 // 13:18:38

Yeeey ;D

2010-07-19 // 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback