I found myself yesterday and I found myself empty



hejhej
idag vart jag hämtad direkt hos sakki av mamma o bella o vi åkte till HC och kollade runt lite efter kläder till Bella. Jag hittade en jätte fin billig bh och den fick jag med mig hem :p 99:- på rea
Vill inte riktigt lägga upp på min bh men den är iaf korallröd(literosaaktigt) och spets :) I like!
Åkte en sväng till ingelsta också :p
Sen åkte vi till husvagnen, var flera år sedan jag var inne i den. Fylldes upp med så många minnen och känslor direkt vi bara öppnade dörren. Där inne klampade jag, mamma o bella runt o kollade på alla gamla saker vi har lämnat kvar, vi hittade till och med en burk med havre gryn :p det var så härligt att vara där inne igen.
Har många dåliga hemska minnen därifrån men jag älskar att vara där ändå!
Hittade min gamla apis (en nalle jag haft typ hela mitt liv) där inne :p han fick följa med hem. haha!
Han var mycket mindre nu än då, eller rättare sagt.. jag är mycket större :p det är sjukt hur snabbt man växer!
Från början skulle mamma bara hämta två solstolar därifrån men vi fick med oss mycket mer hem :p en gummibåt, spel, böcker, apis m.m.

När vi kom hem kastade jag lite pil med Bella och sen bytte jag om och Bella följde med mig ut och cyklade bredvid mig när jag sprang spåret :D trodde inte jag skulle orka springa hela, var så länge sen jag sprang längre sträckor men det gick alldeles utmärkt :) tror alltid att jag inte ska orka men efter ett tag känns det ju som om man skulle kunna springa hur långt som helst! Jag promenerar snabbt mycket ju men har aldrig vart den som tycker om att springa, blir oftast bara kortkort o sen går jag igen men det är faktiskt härligt att springa längre med när man väl gör det :)
Tog ett bad när jag kom hem. JAG tog ett bad :D det var mitt tredje besök i badkaret på 3 år :p dom som känner mig vet ju varför jag har svårt för badkar, orkar inte berätta här :) men jag har övervunnit min tjocka klump i magen nu, det var bara jätte super skönt att ligga där helt själv i ett badrum som var knäpptyst och varje rörelse man gjorde ekade i hela rummet :) nicebajs!




Nicebajs!

2010-07-03 // 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback