i'm stuck on the starting point


smutsiga spegel-i know!

känslorna svajjar upp och ner, jag gråter ofta och kroppen värker konstant.
allt är väl lite sisådär just nu men sånt e livet, eller hur :)
igår hade jag en mysig kväll med sakki o inez, vi åt thaimat, såg på bröllops fotografen och det regnar köttbullar.
båda filmerna var skit bra :p förutom en viss ljudeffekt i bröllops fotografen som jag var väldigt nära att få hysteriskt utbrott på när den upprepades om och om igen på de mest opassande ställena i filmen.
det var som om dom hittat en "cool" ljudeffekt på mobilen och lagt in den lite här och var typ... usch xd

idag ska jag ligga i min säng hela dagen hade jag tänkt eftersom jag ändå plågas av en konstant extrem spänningshuvudvärk, ibland undrar jag var min mamma är. varför hon inte hjälper mig. jag vet att jag är stor nog att fixa saker själv och blablabla men tydligen är jag väl inte det då. aja.
hoppas all får en fin dag, trots sugande väder. dock är det lite skönt att slippa värmen en dag, men bara en.

let's start!




Fin fin bild :D !

2010-07-24 // 01:00:53

Fin du är.

2010-07-25 // 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback