vilken natt

god morgon, känns sent när jag kollar på klockan men inte när jag tittar ut.
hade jätte svårt att somna igår, som jag alltid har när jag sover här hemma, själv.
är så van att sova med sakki och slingra armar o ben runt henne, när jag sover själv vet jag inte riktigt vart dom ska ta vägen. plus att jag känner mig så otrygg när jag är själv.
somnade iaf tillslut, då var klockan halv två kanske. la mig runt halv 1.
sen vaknade jag vid halv 4 av att det regnade som FAN! låg kvar ett tag och hoppades på att nån skulle komma ner och sätta sig vid tvn efter att också vaknat av ovädret, och jag hade tur för snart sprang lillebror ner i trappan och snart kom mamma också. då gick jag ut i vardagsrummet och la mig där tills det hade lugnat ner sig, sen gick jag in o la mig här o somnade om.

undrar hur sakki har det på emmaboda nu, deras första natt med spöregn och åska.. stackare :/ <3



jag har en ångest som aldrig vill försvinna, jag har en syn som aldrig ändras, hur mycket jag än ändrar.
(har ingenting med bilden att göra. bilden är på mig och tette)




Konstigt, jag brukar också vakna när det är oväder xd

Tur !

Älskar bilden !

sv: Tack :D Aa, vi får hoppas på bra väder^^

2010-07-29 // 14:27:26
» Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

2010-07-29 // 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback