28 juni

hejhej!
sommaren rullar på o de e underbart!
igår hände det veldans massa innan vi kom hem till inez :p
först åkte vi och hämtade tettes skor i eneby och lämnade dom till henne i hageby
sen åkte vi och hyrde film och åkte hem till vilbergen, lämnade filmen och hämtade annas skor
sen åkte vi till anna och lämnade skorna o satt ute o pratade lite med henne :)
sen åkte vi till ica i vilbergen och köpte glass, sen åkte vi till slut hem :p
senare gick jag, sakki, inez och jakob ner till pizzerian o käka :p mums! var skit länge sen

idag jobbar sakki och jag fick skjuts hem innan dom skulle åka o lämna henne på jobbet :)
har vart ute o gått o sprungit i 40 minuter och ska lägga mig ute o sola sen :) lovely! höhö

ha en underbart dag alla, puss

(går inte att ladda upp nån bild idag heller, fan!)




Får damp på din data -_- men men.

Jag vill också sola :(

2010-06-28 // 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback