4 juni

gårdagen fick mig att inse saker men också andra att bli suddigare
jag vaknademed svullna ögon, dom var nog värre när jag somnade.
tårarna rann och ångesten högg som en kniv i bröstet inatt.
jag insåg att jag inte kommer klara av skolan så länge jag bor i norrköping, men jag har aldrig råd att betala en egen lägenhet.
jag insåg också hur rädd jag är, jag är livrädd.
idag vet jag inte alls vad jag ska göra, jag ska motionera iaf. annars mår jag inte bra.
jag älskar det, att röra på mig och känna att jag lever och att min dröm blir närmre och närmre för varje steg jag tar.
underbart.
hatar bilden men it's time to face myself and this time look.




» jenny

göra ngt? (: <3

2010-06-04 // 09:22:14
» sakki

like the pic :D

.. <3

2010-06-04 // 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback