glad midsommar!

jag har haft en underbar dag på löfstadslott :D firade med sakki o släkt o de var helt underbart ^^
dansade runt stången för andra ggn i mitt liv och firade en midsommar ordentligt för andra ggn också :p
UNDERBART!
vann två mjukisdjur på lotteriet och en pollypåse som ville bli pollysås på vägen hem i bilen så den var det bara att slänga xd
vi var på smultronstället också och åt mumsig glass :D gick runt o kollade på den underbara staden och drömde mig bort med inez.
nu planerar vi för en myskväll med titanic och mums ^^ <3
TACK FÖR ALLT MINA ÄLSKADE ÄLSKLINGAR <3333

hoppas ni alla haft en underbar dag!

bilder från idag o så kmr upp så fort jag kan :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback