i'm going home

nu har sakina och inez åkt, jag känner mig ganska tom.
kommer sakna ihjäl mig efter er, älskar er <3
idag vet jag inte vad jag ska göra, jag borde vara i skolan men jag orkar inte.
jag hittar ingen motivation, mitt sommarlov har redan börjat.
jag vill resa bort, långt långt bort. bara försvinna från allt och få andas ny luft.
jag vill se världen, jag vill vara fri. jag kommer aldrig härifrån, jag har alltid vart fast här.
nästa år, då fan.
nu ska jag sova, puss.


let's do this now


inatt drömde jag om att dom öppnade en ny affär i stan och att jag var där med sakki o några vänner.
vi försökte fixa sommarjobb och gick runt och pratade med alla, det var typ 6 pers där som hade butiker.
jag fick ett jobb på nån typ sportgrej, fattade ingenting men jag skulle dit och vara med och bli typ lärare.
alla var skit trevliga och försökte komma på massa sätt att ge oss jobb på, önska de va så lätt irl me men nejnej xd
aja, jag skriver om drömmarna för att jag faktiskt minns dom så väl o det är inte ofta jag gör det.
och mina drömmar igår o idag har vart så konstiga, dåliga men ändå bra :p wierd!




Kul o läsa om dina drömmar :D forts. med det!

2010-06-08 // 10:40:39
» jenny

hör av dig om du vill göra ngt :) <3

2010-06-08 // 11:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback